En Snap – mange konsekvenser+

Animasjon / Konsept

Barnas Jurist ønsket å bevisstgjøre barn og unge om deres rettigheter på nett. «EN SNAP» er en kampanje utarbeidet av Barnas Jurist i samarbeid med RED Storyline og Advokatfirmaet Haavind. Kampanjen med budskap som «EN SNAP og alle har sett …

Bama – Ønsket å få unge under 25 år til å spise mer frukt+

Design / Film / Kampanje / Konsept / Nettsted

Bama ønsket å få unge under 25 år til å spise mer frukt. Red Storyline har utviklet konseptet «Stay Fruity» for Bama der målet var å få unge til snacke sunnere. For å nå ut til målgruppen må man snakke til …

Vi ba folk trene opp lyttemusklene+

Film / Kampanje / Konsept / Nettannonser

  DETTE ØNSKET KUNDEN: I «Lyden av Norge» kan P4-lytterne vinne opptil 200 000 kroner hvis de gjetter hva slags hverdagslig lyd radioverten spiller noen sekunder av. Etter en pause skulle radiokanalen starte opp med konkurransen igjen, og de ønsket …

Penger.no ønsket oppmerksomhet rundt tjenesten Bankmatchen+

Film / Kampanje / Konsept

  DETTE ØNSKET KUNDEN: Boliglånet er den største utgiften til de fleste av oss, men likevel er det ikke mange som bruker tid på å sammenlikne ulike lån – selv om det kan være flere tusen kroner å spare i …

Linicin – økte salget med unik bruk av Google Trends+

Kampanje / Konsept / Nettannonser

Et stjernecase med et avansert og utfordrende underlag som med et enkelt og effektivt budskap ble en prisvinnende kampanje. Linicin høstet nemlig gull i «Innovasjon» på INMAs Performance Awards, og er shortlistet til Gulltaggen 2017 for «Best bruk av data». …

K2 Vitamin – syvdoblet kunder og omsetning på tre år+

Kampanje / Konsept / Nettannonser / Nettsted / Profil

K2 Vitamin er Plapres første og største kunde. Hadde ikke de eksistert, hadde nok heller ikke vi gjort det – og motsatt. Derfor er vi også spesielt stolte av dette caset, som for vant øvrig gull i «Multikanal» på INMAs Performance …

Hvitevarevelgeren – en Komplett suksess fra ende til annen+

App / Film / Kampanje / Nettannonser / Profil

Når du skal kjøpe hvitevarer i butikken prøver gjerne selgeren seg med å prakke på deg noe dyrere enn det du egentlig trenger. Vi ville gjøre det lettere for deg å velge. Og det viste seg å være smart og …